motvind eller medvind? bara att välja

Igår var jag och pappa på middag + film hos brorsan, då mamma var borta med jobbet och inte hemma och lagade mat till oss, hehe skämt åsido.
Vi bjöds på en utsökt god indiskafton med naan-bröd, massa olika indiska såser och såklart Tikka Masala. Det var riktigt gott och var längesen jag blev så mätt!! Sedan såg vi Men In Black 3 (hade ej sett de två första) så blev lite chockad först, hade inte förväntat mig den så sjuk (utomjordingar och shieet) men sedan kom man in i det hela. Slutet var riktigt bra!! utan att säga för mycket. 
 
För nån dag sen tog jag mig ut på ett rullskidpass också. Trotsade halkan (som inte var så farlig trots allt) de enda dryga var alla löv och grus på vissa ställen. Kände dan efter en gnutta träningsverk i armarna dock... 

Och juste! Vem träffar man på Stil i veckan om inte lulebon ida norén!?! Hehe. Var trevligt och sjuukt längesen sist! Hittade en riktigt fin bild på the old gang för nåra år sen ;) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0