Norrland har fina flickor

Har precis vart i stan och fikat med.....en nästintill främling. Plus hennes pojkvän. Som vill byta till renen? låter ju rätt sjukt om du frågar mig. Vemvillintegöradetliksom. Hehehe. Men jag la på mitt feeetaste leende & charm, så tror klubbyte är nära nu ;) Kanske borde bli renens talangscout, och börja värva massa? ja, fast nee....

Var iallafall en trevlig fika, för att vara med en totalt okänd liksom, men allt flöt på bra, nemas problemas. Har man gjort det också. Fikat med två randoms man aldrig pratat med alltså. Kul att prova på någonting nytt, var inte så farligt. hehe.

Vilket påminde mig om denna fina artikel från orientering.se ;)
Kommer vi komma ihåg för evigt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0