kära bloggen...

...Du har varit en trogen vän i under mer än 3 års tid. Men nu känner jag att det är dags att gå vidare för min del. Känns inte på samma sätt längre, när amanda har övergett dig för en annan. Bara du och jag kvar, känner att det är dags för även mig att hitta en ny kompis. Vi har haft 3 fina år tillsammans du, jag och amanda. 

Men nu när jag och amanda inte längre är sambosar, känner jag att denna tid är slut, Norrlandsguuld. Ett avslutat kapitel helt enkelt. Något att titta tillbaka på med ett leende. 

Så därför har jag skaffat en ny blogg (eller gammal, beror på hur man ser det. den är uppfräschad iallafall). Så tack kära läsare för dessa år, men numera får ni följa mig och amanda på skilda håll, bara att välja! (och ja, ni måste välja, går inte att följa båda......) 

Tack för denna tid!!!
xoxo /L:et 

Kommentarer
Postat av: Kristin

vad heter den då?

2012-11-22 @ 12:19:13
Postat av: mami

Helt rätt Linnea ditt liv går nu vidare i nya och spännande dimensioner. Kärlek <3

2012-11-22 @ 12:47:45
Postat av: Anonym

Och Amandas blog?

2012-11-30 @ 03:22:19
Postat av: Sv: Anonym

www.amandaholmgrn.blogspot.se

2012-12-03 @ 16:40:34
Postat av: Anonym

tackar§

2012-12-05 @ 23:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0