high above the ocean

Har ju som sagt ledigt heeela veckan. Undrar vad jag ska hitta på.... Har lite planer iaf. Typ hänga i älvsbyn onsdagkväll. Ta sovmorgon varjedag. Hänga med gugge på LTU. Kolla Gossipgirl. Städa mitt rum. + Lite andra lösa saker. 

Blev föressten väldigt glad i morse!! Blev då spikat att jag och elin ska på en grym resa i februari! På läger, närmare bestämt till turkiet. Tävla, träna, bli bruuuna och spana norskar (deras landslag ska också dit, hehe). It's going to be awesome! Har dock inte bokat flyg än, men det borde inte vara några problem, men för att allt ska vara rätt - så är denna resa spikad till 99 % iallafall, hihi. 

sol och värme ♥ snaaaart x2, iiiiiiih 
 

Kommentarer
Postat av: Ida ;)

Ltu???;) ni kan ju hälsa på mig :D

2012-11-12 @ 18:08:17
Postat av: Ms

En spännande och händelserik vår/sommar väntar:) <3 finaste Linnea <3

2012-11-13 @ 14:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0