AussieAmpan här

Tjenis! Kände för att överraska Linnea med ett inlägg bara för att jag fått lite tjat från min guldklimp om att det iaf borde komma ett inlägg i månaden från andra sidan klotet.

Hur mår jag? BRA
Vad gör jag? SLÖSURFAR
Vad är tempen? CA 20 GRADER 
Vad är klockan? 22.08
Vad gjorde jag i helgen? LEVDE I EUFORI PÅ COLDPLAYKONSERT

Bättre med frågor ställda utifrån kanske, så om ni har några frågor om mitt liv här i Australien eller allmänt så är det bara fråga på så kan jag svara på dem om en månad ;) En frågestund som det så fint kallas här i bloggvärlden. Bjuder på lite bilden från helgen innan jag tackar för mig. 
 
Klara på besök/Heldag i Sydney/Coldplay. Förkortad version av helgen.

Hoppas ni har det bra allihopa! Kängurukramar från mig till er. /A

Kommentarer
Postat av: Linnea

Är killarna där borta snygga? :)

2012-11-20 @ 18:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0